Taman Batik Tuaran

Leave a Comment
Hari ini saya memburu rumah secara online pula. Maklumlah keperluan untuk mendapatkan rumah idaman semakin mendesak konon walaupun saya sebenarnya saya sudah beli apartment di Vista Seri Melalin Tuaran. Untuk jangka masa panjang, rumah apartment bukan pilihan utama. Saya beli rumah tu sebab ia adalah antara apartment yang agak luas iaitu 1008 kaki persegi.

Perumahan area Tuaran adalah pilihan saya. Saya ternampak iklan Taman Batik Tuaran di Facebook tapi tidak menghubungi pemaju taman ni. Sebabnya masa saya bercuti di Tuaran baru-baru ni, saya sudahpun melawat tapak rumah ni. Agak kecil lah rumah ni, Sebagai perkongsian bersama saya iklankan rumah ni secara percuma sahaja..

Berminat :

Pemaju : EQUEST GROUP
Hubungi :  (6) 088-280 711 and (0178711711)
Jenis : Single Storey terrace house
Harga : RM180,785

Lain-lain :
Booking RM3000 ( tidak dikembalikan )
Deposit 10% (loan Bank Sahaja)
50% Completed
Expected Completion August 2012

0 comments:

Post a Comment